boğa boynuzunda dengeli duruş

Siyah mı yoksa beyaz mı?

veeeeeeeeeeee yine ben.yenilendim,tazelendim ohh misss.yok aslında bi değişiklik olmadı.ama ii hissediorum kendimi.blogumdaki bu kara sayfada neyin nesi ya? kalsın bari,değiştirmekle uğraşamam şimdi.zaten bu aralar o kadar renkli görüorum ki etrafı o siyahlık umrumda bile diil :) açtım beyaz showu ,hande yener yine o garip hareketli dansını yapıo,ben de hareketleri anlamakla uğraşıorum.bi makarna suyu koysam ii olcak.arada bir de olsa acıktığımı hissediorum ki bu cümleyi her zaman kurmam ben :) hazır acıkmışken bu fırsatı kaçırmamalı.gece uzun,uykum da yok!!! makarnamı yerken tvye kitlenirim.seviorum bu rahatlığı ben ya.kendimle uğraşmayı,bol bol kendime zaman ayırmayı seviorum.kısıtlı zamanlar kasıo beni.o günlerde 24 saat bile yetmio yapacaklarım için.zaten şu aralar demleniorum.kıvama gelince koşuşturmaca başlıcak.ama daha zaman var.nerden geldim ben bu ciddi konuya.oysa hande yener kıvranıodu dans edicem die ben de onun dalgasını yapıodum.zaten şarkı da bitmiş,reklama girmiş.off biri gelsin şu makarna suyunu koysun.bi zahmet sosunu da hazırlasın.ben kendim tabağa koyup yiyebilirim sanırım :) yani tam emin diilim. eğer yiyemezsem biri gelsin benim yerime yesin işte.gece gece çenem açıldı.hatta saçmaladım.

neyse ben hande yener gibi dans etmeye çalışıcam.öğrenirsem müjdeyi veririm.gerçi spastik olmam lazım o hareketleri yapabilmem için ama yine de denicem :) artık gitmeliyim.işim çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

0 yorum:

Yorum Gönder