boğa boynuzunda dengeli duruş

Siyah mı yoksa beyaz mı?

benim hala umudum var
isyan etsem de istediğim kadar...

sabah sabah mfö'nün bu parçasıyla uyandım.bu aralar zaten kendimi düşünmeye vermiştim.olur olmadık ne varsa herşeyi irdeliodum :) bu parçanın da etkisiyle beynimin sabah egzersizine başladım.

hakkaten ya şöle bi bakınca cidden bizim de hala umudumuz var(mış).yoksa buralarda ne işimiz olur dimi?bazen bu umutların tükendiği veya unutulduğu oluo.hatta aynaya dönüp kendimize saldırıoruz çoğu kez.ama yine de vazgeçmioruz.şahsen ben diretiorum.yorulduğum olmuo mu? hem de nasıl...ama içimden bi ses beni o umuda doğru iteklio.hatta ben diretince saçlarımdan tutup sürüklüo.işte bu iç sesimi en çok sevdiğim anlardan bi tanesi.ara sıra zararı da dokunmuo diil.kendi kendime konuşa konuşa iç sesime hükmedemez oldum :)

yani demem o ki hayat varsa umut da vardır.biz daha tüketmedik.bu gidişle de tükenecek gibi değil.haziran,temmuz,ağustos,eylül derken işimiz allah'a ve sağlık bakanlığına kalmış :D

5 yorum:

Ne güzel söyledin.. Umudunu yitirme Selcan:) Biz yitirdik sen yitirme :)

yitirmek demeyelim de biz ona unutmak diyelim ;) emin ol bilinmedik bi günde bilinmedik bi kişi sana umutlarını yeniden hatırlatacaktır !!! kimbilir zamana yenilmezsen kendi kendine bile hatırlayabilirsin ;)

mfö..

Seviyorum bu adamları yha :D

valla ben de seviorum :)

kesinlikle haklısın.bence hissedilen şey umutsuzluk diil.sadece o anın vermiş olduğu bi çaresizlik.aradan kısa yada uzun bi zaman geçince mutlaka başka şeylerin umudu kaplıo içimizi ve kaldığımız yerden devam edioruz. ta ki yeniden umutsuzmuşuz gibi hissedene kadar ;)

Yorum Gönder